• Over
  • Feestkrant
  • Sponsors
  • Contact
Instagram Facebook
SPONSORING

21 APRIL T/M 26 APRIL 2023

21/4 / 19.30 u.

GIGA BROEKER
MUZIEKQUIZ

22/4 / 19.00 uur

IK HOU VAN HOLLAND PARTY

23/4 / 18.45 uur

King's
Refresh

26/4 / 19.00 uur

Westfries
Collectief

26/4 / v.a. 18.00 u.

KINDERGALA
OF THE YEAR

26/4 / 20.00 uur

DE NACHT VAN
DE KONING

27 APRIL BROEKER KONINGSDAG

V.a. 10.00 uur

DRAAIORGEL & TULPEN PARADE

V.a. 11.00 uur

DE OPTOCHT

V.a. 12.00 uur

SENIOREN
PROGRAMMA

V.a. 12.30 uur

FEEST OP HET PLEIN

V.a. 14.00 uur

MUZIEK OP
HET PLEIN

V.a. 14.00 uur

DE ZESKAMP

V.a. 14.00 uur

DE FIETSTOCHT

V.a. 10.00 uur

KIJK THUIS
LIVE MEE

Instagram Facebook

21 APRIL T/M 26 APRIL 2023

21/4 / 19.30 u.

GIGA BROEKER
MUZIEKQUIZ

22/4 / 19.00 uur

IK HOU VAN HOLLAND PARTY

23/4 / 18.45 u.

KING'S
REFRESH

24/4 / v.a. 19.00 u.

WESTFRIES
COLLECTIEF

26/4 / 18.00 u.

GALA
OF THE
YEAR

26/4 / 20.00 u.

DE NACHT
VAN DE
KONING

27 APRIL BROEKER KONINGSDAG

V.a. 10.00 uur

DRAAIORGEL EN TULPEN PARADE

V.a. 10.00 uur

BROEKER KONINGSDAG LIVE OP TV

V.a. 11.00 uur

DE OPTOCHT

V.a. 12.00 uur

FEEST OP HET PLEIN

V.a. 12.00 uur

SENIOREN PROGRAMMA

V.a. 13.00 uur

DE FIETSTOCHT

V.a. 14.00 uur

DE ZESKAMP

V.a. 14.00 uur

MUZIEK OP
HET PLEIN

FEESTKRANT

OVER ONS & CONTACT

SPONSORING

OVER ONS

Stichting Oranje Activiteiten van Broek op Langedijk

De leden van de Stichting Oranje Activiteiten van Broek op Langedijk stellen zich op deze pagina aan u voor. Niet afgebeeld maar zeker onmisbaar: de talloze andere vrijwilligers die ons ieder jaar weer hartstochtelijk te hulp schieten bij o.a. de collecte, de optocht en zeskamp. Bedankt voor jullie hulp!

Contact
Heb je vragen over ons programma, over het bestellen van loten voor het Rad van Oranje of het bestellen van de borreltas? Stuur dan een e-mail naar info@broekerkoningsdag.nl. Je krijgt dan spoedig antwoord!

Bestuur Broeker Koningsdag 2021

Erik Bak
Fanatieke voorzitter van de oranjestichting. Bindt de activiteiten van de diverse werkgroepen binnen de stichting moeiteloos aan elkaar. Spin in ‘t web met bestuurlijke ervaring.

Mies Drost
Onze ex-secretaris hebben we nog niet uit het oog verloren. Mies zorgt ervoor dat de jaarlijkse Zeskamp in goede banen wordt geleid. Haar grote ervaring met het organiseren van Koningsdag is voor ons van een onschatbare waarde.

Chris Rijnders
Chris maakt dit jaar zijn debuut als optocht-verantwoordelijke. Samen met een flink team van vaste vrijwilligers staat hij garant voor een veilige stoet door het dorp. Zijn organisatorisch talent maakt hem helemaal geknipt voor deze functie!

Judith Leegwater
Zorgt voor een perfect verloop van de vergaderingen en archiveert dit tot nauwkeurige notulen. Bovendien is Judith op de hoogte van alle benodigde vergunningen. Onmisbare schakel.

Joke Drost
Organisatorische duizendpoot, verantwoordelijk voor o.a. de invulling van het ochtend-, middag- en avondprogramma. Ondanks de misschien wel meest chaotische functie houdt zij altijd het hoofd koel en biedt mensen de helpende hand.

Peter Bijvoet
Nauwkeurig en gedreven houdt Peter de stichting financieel op de spreekwoordelijke rails. Zijn geldelijke overzichten zijn onmisbaar en vormen de basis van de helemaal financieel gezonde stichting, iets om trots op te zijn!

Ruud Nannes
Deze ultieme klusser stuurt de imposante bouwploeg aan. Zij zijn verantwoordelijk voor o.a. de aankleding van het plein, het plaatsen van de feesttent, hekwerken en speeltoestellen. In het dagelijks leven is Ruud druk met zijn eigen bedrijf Ruud Nannes Bouw.

Gert-Jan van Veen
Organisator van alle facilitaire zaken op en rond het feestelijke Havenplein. Neemt de contacten van de diverse leveranciers op zich. Logistieke spin in het web – rustig en wel-doordacht.

Martijn Arends
Verantwoordelijk voor de invulling én vormgeving van alle promotionele uitingen van de oranjestichting: website, krant, flyers, advertenties, banners, spandoeken enz.. Geeft vorm aan de Broeker Koningsdag in de breedste zin van het woord!

Charlie James